Alla dessa vackra...

ben eller kläder. Välj själv.

Har varit en hel del ute på stan i det fina vädret. Så mycket folk som går runt i vackra kläder och dessutom har vackra ben. Jag tänker närmast på alla tjejer i korta kjolar. Det är jätteorättvist att vi killar inte får gå runt i kjol med ett par snygga klackade skor till. Jag tror att hela samhället hade förändrats positivt om killar gick i kjol och högklackat :D

Men även om det är fint väder och livet leker hos många, är det alldeles för mycket måsten och stress. 

Suktade länge på om jag skulle ta och frossa med en stor bakelse men så kom jag att tänka på att det oftast lägger sig på fel ställen. Hade bakelser bara gjort att man fick en gullig putrumpa skulle jag äta massor för jag tycker putrumpor är så söta. Föreställ er själva en person med söt putrumpa, kort-kort kjol och volangtrosor som syns lite. Vilken syn! hihi

Passa nu på att njuta av det fina vädret, till hösten (vilken snart står för dörren) kommer jag troligtvis att lägga in lite kak-"bak"-bilder om en viss tjej vill ta dessa med mig.

Kram på er alla! :-)



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag måste faktiskt säga att jag hellre skulle se vissa killar i kort kjol eller små shorts än vissa tjejer, här om dagen såg jag hela rumpan på en tjej som stod vid apan (en stenupphöjning i centrum:-P)i för små shorts och det var fruktansvärt osmakligt! Hon borde kollat in några transor innan hon klädde på sig för det är ju allmänt känt att transor klär sig med en viss stil medan många tjejer satsar mer på "så naket och litet som möjligt" stilen:-S



Haha aldrig att min kille skulle få ha kjol, eller rakade ben! Då skulle den lilla kvinnligheten jag har få dåligt självförtroende och försvinna helt:-( Killar har så mycket snyggare ben än tjejer, det vet du ju;-P

2009-08-14 @ 11:52:15
URL: http://sugah.blogg.se/
Postat av: Crossdresser

Därför är det ju egentligen ologiskt att inte killar accepteras i klänning eller kjol. Har någon snygga ben borde ju denne få visa dem, eller hur? Förhoppningsvis kan debatten resultera i att killar tillåts klä sig mer "feminint". Undrar bara vad tjejerna kommer att säga när konkurrensen hårdnar:D

2009-08-14 @ 19:35:54
URL: http://crossdresser.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej!



Jag hittade dig via andrahandsguiden.com (!), och jag och min pojkvän är jättepeppade på att hyra din lägenhet!



Hör gärna av dig om du inte redan hyrt ut den så kan jag berätta mer om oss!



Kramar

/Caroline

2009-08-26 @ 18:23:33
URL: http://vardagsmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0