Sommaren håller i sig ett tag till...

I dag var det en till som kom med konstruktiv kritik om att jag måste hålla min blogg uppdaterad.

Ja, jag vet att bloggandet inte ha varit vad det borde. Jag lägger hela skulden på det varma vädret, Puh!

Nu till hösten skall jag bli bättre på uppdatering och även på att sätta in lite bilder på outfits.

Annars flyter väl livet på som vanligt nu när de flesta kommit tillbaka efter semestrarna. Detta förutsätter förståss att de har ett jobb att gå till.

Skickar en kram till dig som ofrivilligt är utan jobb. Samtidigt vill jag pusha på att detta är tillfället då det gäller att ta tag i din situation och förändra livet. Kanske har du velat flytta till en annan stad och där börja på något nytt. Ta tillfället i akt och gör detta, lär känna lite nya vänner, för vänner kan man aldrig få för många av. Sen är det ju läge att knyta kontakter också. Gör du detta vänder du din situation ifrån att bli över från något gammalt som katten släpat in, till att du söker dig sig till något nytt. Då förändras din situation på dina villkor istället för att du bara blir ett offer.

Nog bubblat för idag!

Kram på er alla! :-)



Kommentarer
Postat av: Malin

Äntligen! Nu fattas bara alla snygga bilder;-D

2009-08-07 @ 20:10:59
URL: http://sugah.blogg.se/
Postat av: Crossdresser

Hah, du har så rätt, så rätt. Men jag har ju kontakt med en viss tjej som skall ta många kak-"bak"-bilder :D

2009-08-09 @ 14:51:08
URL: http://crossdresser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0