Nytt år i sikte...

Oj oj oj, i övermorgon är det nyårsafton och vid midnatt blir det ett nytt år (2010, smaka på det!). Vart har tiden bara tagit vägen; det var ju sommar alldeles nyss och nu är det smällkallt ute. Brrr, då kan man ju inte gå tunnklädd och i snön blir det svårt att gå med höga klackar :-(

Även om jag inte varit någon aktiv bloggare så har detta året i alla fall varit innehållsrikt. Jag har knutit många nya kontakter och känner att mitt feminina intresse kan utvecklas ytterligare med deras hjälp. Därför vågar jag nästan lova att jag skall uppdatera bloggen lite oftare än hittills med ny text och nya bilder.

Ett riktigt gott slut och Gott Nytt År på er alla mina vänner :-)

Kram på er alla! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0