Värmen håller i sig...; Puh!

Sommaren håller sitt grepp om oss. Högtrycket (eller högtrycken om det nu är flera, vet inte så noga...) har verkligen långtidsparkerat här. Snart kommer väl gatukontoren och utfärdar parkeringsböter för nu börjar det gå över tiden...

Nåja, på tal om att gå över tiden; statistiker säger att det föds särskilt många barn, sisådär nio månader efter industrisemestern. Denna gång tror jag dock att statistiken kommer att visa annat; för vem har lust eller ork att hålla på i denna värme, eller???

Jag skall i alla fall inte klaga, för jag vet att snart sitter vi där igen med kyla och snö till knäna och med krånglande tåg och annat elände...

Nog bubblat för idag!

Passar på att uppdatera bloggen med ett par nya bilder.

Kram på er alla! :-)








* Blus: Svart luftig med kort ärm, (Liten privatägd boutique)

* Kjol: Rosa, (Lidex)

* Strumpbyxor: Svarta, 40 den, (Åhléns)

* Skor: Svarta pumps, klackhöjd 7,5 cm, (King Size Skor)



Kommentarer
Postat av: Dalkullan Nettan

Skickar in en kommentar precis som du ville...

I största helhet så är det rätt bra, men jag skulle skippa skorna, något yngre stil på skorna nästa gång. =) Men färgmässigt funkar allt ihop. Men om det går så skulle jag puffa till ärmarna lite.

Saknar dock smyckerna. Men det är en annan sak..=)

2010-08-24 @ 01:54:46
Postat av: Emma

var är dina uppdateringar? :P

2010-09-10 @ 17:55:46
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: jossä

fint !

2010-09-10 @ 18:34:27
URL: http://josefinforshus.blogg.se/
Postat av: Raffio

Hej! Vart har du tagit vägen? Varför skriver du inte längre?!?! Jag saknar dina inlägg :)



Kramar från Raffio

2011-04-20 @ 23:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0